مشارکت‌پذیری شهروندان، هدایت‌گر خوبی برای مدیریت شهری است
کد خبر: 3838688
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

مشارکت‌پذیری شهروندان، هدایت‌گر خوبی برای مدیریت شهری است

گروه اجتماعی ــ شهردار و رئیس جشنواره شهروند برگزیده همدان با بیان اینکه مشارکت‌پذیری شهروندان، هدایت‌گر خوبی برای مدیریت شهری است، گفت: شهروندان برگزیده به‌عنوان سرمایه‌های توانمند جامعه در راستای کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری گام برمی‌دارند.

مشارکت‌پذیری شهروندان هدایت‌گر خوبی برای مدیریت شهری استبه گزارش ایکنا از همدان، عباس صوفی، شهردار و رئیس جشنواره شهروندان برگزیده همدان، شامگاه گذشته، 8 شهریورماه در آیین اختتامیه دومین جشنواره شهروندان برگزیده بیان کرد: شهروندان برگزیده به‌عنوان سرمایه‌های توانمند جامعه، یاری‌رسان و همراه مدیریت شهری در تمامی عرصه‎های مختلف هستند که در راستای کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه مشارکت‌پذیری بالای شهروندان هدایت‌گر خوبی برای مدیریت شهری خواهد بود، تأکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان در پی تعاملات اثربخش ببن مدیریت شهری و شهروندان است و برای رسیدن به شهری با استانداردهای بالا اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

صوفی با تأکید بر اینکه ملاک انتخاب شهروند برگزیده سال 98، عمل به وظایف شهروندی است که با این رویکرد، «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» کلید خورد، بیان کرد: سه کمیته داوری، اجرایی و رسانه نقش مؤثری در برگزاری این جشنواره ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره مبنی بر شناسایی، معرفی و برجسته‌سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه شهری همدان، ادامه داد: 1625 نفر در این جشنواره شرکت کرده بودند که 18 نفر از بین آن‌ها به‌عنوان شهروند برگزیده انتخاب شدند. از نکات مؤثر در این جشنواره توجه به شهروندان عامل به وظیفه شهروندی است.

صوفی یادآور شد: در حوزه مدیریت شهری، تمامی شهروندان بایستی برای رسیدن به شهری با استاندارد بالا و در حد نام شهر همدان با یک تعامل اثربخش و مشارکت بالا وظایف خود را به‌درستی انجام دهند تا شهری قابل زندگی و آرام داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha