مبلغان شمیم حسینی فارس گردهم می‌آیند
کد خبر: 3838322
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

مبلغان شمیم حسینی فارس گردهم می‌آیند

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری همایش «مبلغین شمیم حسینی(بصیرت عاشورایی)» در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت معنوی و تبلیغی این ایام، همایش مبلغین شمیم حسینی در حسینیه قوام شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به در پیش رو داشتن ایام محرم و برگزاری ویژه برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی، این همایش با حضور روحانیون و ائمه جماعات شهر شیراز و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس برگزار می‌شود.
صفری گرائی با اشاره به برگزاری این همایش مطابق با سنوات گذشته بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش بصیرتی، بهره‌گیری از دیدگاه و نقطه نظرات روحانیون و ائمه جماعات و انجام هماهنگی‌های گفتمانی به منظور هم‌افزایی و تحلیل اهم مسائل فرهنگی و دینی در ایام محرم و صفر است.
معاون فرهنگی اوقاف فارس افزود: این مراسم روز پنجشنبه، 7 شهریورماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه قوام شیراز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha