رفع مشكلات نیاز به كار انقلابی و جهادی دارد/ لزوم افزايش هزينه جرم
کد خبر: 3837972
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

رفع مشكلات نیاز به كار انقلابی و جهادی دارد/ لزوم افزايش هزينه جرم

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس با تأكید بر اهمیت همكاری دستگاه‌های مختلف برای تأمین امنیت گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات و معضلات برطرف شود، باید انقلابی و جهادی کار کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 5 شهریورماه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محی‌الدین طاهری، رئیس هیئت مدیره آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز با تكریم جایگاه امامزادگان، گفت: امامزادگان مانند کشتی نجات هستند که برای رفع مشکلات باید به آن‌ها پناه ببریم.
وی افزود: در راستای تأمین نظم و امنیت و برای کاهش جرائم در جامعه، نیاز به تلاش و هماهنگی همه سازمان‌های مسئول است كه باید به این نكته توجه شود.
حبیبی با بیان اینكه اگر می‌خواهیم مشکلات و معضلات برطرف شود، باید انقلابی و جهادی کار کنیم، گفت: جمع کردن چند اراذل كار مشكلی نیست ضمن اینكه ما هم قد علم کردن چند اراذل و اوباش را نمی‌پذیریم.
رئیس پلیس فارس گفت: اجازه نمی‌دهیم قمه کسی بالا رود و مردم را مورد آزاد اذیت قرار دهد، از این رو دستی که برای آزار مردم بالا رود باید همان بالا قطع شود.
وی با اشاره به مشکلات محله آستانه (اطراف حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین) گفت: اگر کلانتری در این منطقه مستقر شود، رفت و آمد ماموران انتظامی نیز تا حدودی موجب امنیت در این منطقه می‌شود.
حبیبی با بیان اینکه هزینه جرم پایین است و باید افزایش پیدا کند، افزود: خانه‌های مخروبه‌ای که در اطراف حرم‌های شیراز وجود دارد، مشکلات انتظامی و ترافیکی برای ساکنین ایجاد می‌کند و باید با همکاری سازمان‌های متولی جمع‌آوری یا بازسازی شوند.
انتهای پیام

captcha