عرصه‌های فرهنگی؛ اولویت اصلی اردو‌های جهادی
کد خبر: 3837943
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

عرصه‌های فرهنگی؛ اولویت اصلی اردو‌های جهادی

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و در بیانات خود به کار‌ها و اقدامات جهادی تأکید ویژه‌ای دارند و باید در اجرای برنامه‌های جهادی به ویژه در عرصه‌های فرهنگی توجه ویژه و مؤثری داشته باشیم.

عرصه‌های فرهنگی؛ اولویت اصلی اردو‌های جهادیبه گزارش ایکنا از اردبیل، طاهر رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی، امروز، پنجم شهریورماه در بازدید از اردو‌های جهادی دانشجویان شهرستان گرمی اظهار کرد: اردو‌های جهادی دانشجویان شهرستان گرمی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان گرمی است افزود: این گروه‌های جهادی متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان گرمی است که در راستای ارائه خدمات و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم و روستایی شهرستان گرمی اعزام شده‌اند.

رحیمی مهم‌ترین و اساسی‌ترین هدف اردو‌های جهادی را محرومیت‌زدایی دانست و بیان کرد: علاوه بر اینکه اردو‌های جهادی فرصتی بسیار ارزشمند برای دانشجویان است مهم‌ترین هدف برگزاری اردو‌های جهادی سازندگی، خودسازی و محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی با اشاره به اینکه اولویت اصلی جهادگران خدمت به مردم است بیان کرد: در این اردو‌های جهادی برنامه‌های مختلفی اعم از برنامه‌های بهداشتی، فرهنگی و هنری، آموزشی و تربیتی، معرفتی و بصیرتی برای مردم مناطق محروم اجرا شد.

وی با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری به کار‌های جهادیبیان کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و در بیانات خود به کار‌ها و اقدامات جهادی تاکید ویژه‌ای کرده‌اند باید در اجرای برنامه‌های جهادی به ویژه در عرصه‌های فرهنگی توجه ویژه و مؤثری داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha