نیروهای مسلح برقراری امنیت حریم كشور را تكلیف الهی می‌دانند
کد خبر: 3837711
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

نیروهای مسلح برقراری امنیت حریم كشور را تكلیف الهی می‌دانند

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگ‌كننده فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به توان نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در سایه ولایت فقیه در برقراری امنیت حریم كشور تلاش می‌كنند و این كار را نه تنها وظیفه بلكه تكلیف الهی خود می‌دانند.

به گزارش ایكنا از فارس، احمدرضا استوار، معاون هماهنگ‌كننده فرماندهی انتظامی فارس امروز، 4 شهریورماه در جلسه جمع‌بندی نهایی نتایج نظارت تخصصی مرودشت، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودها همیشه و در همه جا وجود دارد، گفت: این کمبودها هیچ‌گونه خدشه‌ای به اراده و عزم ماموران در انجام بهینه مأموریت‌ها که همانا برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه است وارد نخواهد ساخت.
وی افزود: خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی همواره در برقراری نظم و امنیت و دفاع از جان، مال و ناموس مردم، گام‌های مهم، اساسی و موثری برداشته‌اند.
استوار بیان كرد: افتخار نیروهای مسلح این است که در سایه ولایت فقیه در برقراری امنیت حریم کشور تلاش و کوشش می‌کنند و این را نه تنها وظیفه بلکه تکلیف الهی برای خود می‌شمارند و با جان و دل در این مسیر حرکت می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، اشراف اطلاعاتی را لازمه برنامه‌ریزی دقیق در اجرای ماموریت‌ها دانست و گفت: قطعاً با اشراف اطلاعاتی و برنامه‌ریزی بهتر، موفقیت درکار دو چندان و قطعی خواهد شد.
وی، ارتقا آمادگی جسمانی و توان عملیاتی را نیز یکی از ارکان دیگر موفقیت در طرح‌ها و برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: آموزش‌های مستمر و پیوسته در افزایش توان عملیاتی نقش بسزایی دارد و با برنامه‌ریزی منسجم می‌توان به اهداف از پیش تعیین شده رسید.
استوار در ادامه رمز موفقیت ماموریت‌های پلیس مرودشت را مدیریت پویا و تعامل سازنده درون و برون سازمانی بیان کرد و گفت: نظم و انضباط لازمه برقراری امنیت مطلوب در سطح جامعه است.
انتهای پیام

captcha