درخشش نوجوانان همدانی در مسابقه بین‌المللی «باربارا پیچینک»
کد خبر: 3837336
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

درخشش نوجوانان همدانی در مسابقه بین‌المللی «باربارا پیچینک»

گروه فرهنگی ــ مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از درخشش اعضای کارگاه‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در مسابقه نقاشی «باربارا پیچینک» سازمان نقشه‌برداری خبر داد.

درخشش نوجوانان همدانی در مسابقه بین‌المللی «باربارا پیچینک»علیرضا جوانبختی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: اعضای کارگاه‌های هنری کانون استان همدان در مسابقه نقاشی «باربارا پیچینک» سازمان نقشه برداری در سال ۱۳۹۸ خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: در مسابقه‌ای که با همکاری سازمان نقشه‌برداری و انجمن بین‌المللی کارتوگرافی ‌‌ICA‌ در سال‌جاری برگزار شد، آناهیتا افشاری‌توانا موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش نقاشی‌های 9 تا 12 سال و آترین افشاری‌توانا، محمد محمدی، هانیه میرزایی و ملیکا سالمی گواهی شرکت و مجموعه‌ای از نقشه‌ها را دریافت کردند.

جوانبختی گفت: این مسابقه هر دو سال یک‌بار و از سوی سازمان نقشه‌برداری کشور به‌عنوان یکی از اعضای این انجمن برگزار می‌شود و مقدمات برگزاری این مسابقه با همکاری وزارت آموزش و پرورش کشور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از بهمن‌ماه سال ۹۷ فراهم شد.

انتهای پیام

captcha