مدیریت انقلابی؛ هدف محوری اردو‌های جهادی
کد خبر: 3837245
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

مدیریت انقلابی؛ هدف محوری اردو‌های جهادی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: مدیریت انقلابی هدف محوری برگزاری اردو‌های جهادی است که برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مبنای کار قرار گرفته و خروجی‌های ارزشمندی به‌دنبال داشته است.

مدیریت انقلابی؛ هدف محوری برگزاری اردو‌های جهادیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار اصغر عباس‌زاده، معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، دوم شهریورماه در بازدید از طرح‌های جهادی اردبیل، گفت: مدیریت انقلابی هدف محوری برگزاری اردو‌های جهادی است که برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مبنای کار قرار گرفته و خروجی‌های ارزشمندی به‌دنبال داشته است.

وی بیان کرد: باید در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات فرهنگی، معنوی و سپس مالی انجام داده شود؛ چرا که ریشه محرومیت فقط در امور مالی خلاصه نمی‌شود و باید در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی استفاده شود.

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: رفع نیاز‌های قشر ضعیف جامعه به‌عنوان یک وظیفه خطیر و حساس در امر محرومیت‌زدایی نقش اساسی داشته و می‌تواند نقش حائز اهمیتی ایفا کند و باید در راستای رفع دغدغه مسئولان استان با بهره‌گیری از ظرفیت سپاه و بسیج در این زمینه ورود پیدا کنیم.

عباس‌زاده ابراز کرد: اردو‌های جهادی به‌عنوان یک امتیاز مثبت نقش اساسی در رفع بحران‌های کشور دارند که باید با کمک جهادگران بسیجی در این زمینه به مناطق محروم تمام کمک خود را انجام داده و به‌عنوان خیران گمنام، مشکلات جامعه را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: اردو‌های جهادی یک زمینه مناسب برای رفع تحریم‌های دشمنان و مشکلات اقتصادی است که بدون شک استفاده از این ظرفیت ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون خواهد شد و در تلاش هستیم در این زمینه با تمام توان خود اقدام کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام

captcha