آزمون استخدامی آتش‌نشانی در آذربایجان‌شرقی برگزار شد
کد خبر: 3833688
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

آزمون استخدامی آتش‌نشانی در آذربایجان‌شرقی برگزار شد

گروه اجتماعی - رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: آزمون استخدام مشاغل آتش‌نشانی همزمان با 30 استان کشور، امروز با شرکت ۷۷۵۵ داوطلب در تبریز برگزار شد.

آزمون استخدامی آتش‌نشانی در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان امروز، ۱۸مردادماه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی گفت: این آزمون با حضور7 هزار و 755 نفر شرکت‌کننده برگزار شد و قرار است از بین شرکت‌کندگان171 نفر جذب سازمان آتش‌نشانی استان آذربایجان شرقی شوند.

وی اظهار کرد: آزمون استخدام مشاغل آتش‌نشانی برای استخدام پیمانی 171 نفر کاردان و کارشناس آتش‌نشانی و راننده وسیله نقلیه سنگین در تبریز برگزار شد که از این تعداد، ۴۰ نفر سهمیه شهرداری شهرستان‌ها و ۱۳۱ نفر سهمیه شهرداری تبریز است.

محسنی با بیان اینکه ۷۹۷۲ نفر در سطح استان در این آزمون ثبت نام کرده بودند، گفت: تعداد آزمون دهندگان در استان ۷۷۵۵ نفر بود که هشت نفر از آن‌ها زن و ۷۷۴۷ نفر مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: هشت خانم شرکت کننده در این آزمون در سایر استان‌ها جذب می‌شوند و تبریز را صرفا به عنوان محل آزمون انتخاب کرده‌ بودند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه آزمون با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اعلام می‌شود.

انتهای پیام

captcha