تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل كنیم
کد خبر: 3833364
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل كنیم

گروه اجتماعی ــ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری ظرفیت‌های فضای مجازی، خواستار تبدیل تهدیدهای این فضا به فرصت شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین کارگروه استانی هماهنگی، حمایت، توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی استان فارس امروز، 16 مردادماه با حضور سید احمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

در این نشست صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری ظرفیت‌های فضای مجازی گفت: فضای مجازی باید از تهدید به فرصت تبدیل شود.

رئیس کارگروه استانی هماهنگی، حمایت، توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی ادامه داد: با توجه به اهمیت و همه‌گیر شدن فضای مجازی، ضرورت تشکیل اتاق فکر فضای مجازی، شناسایی فعالان فضای مجازی و تشکیل بانک اطلاعاتی، شناسایی و ساماندهی استارتاپ های فعال فضای مجازی برای بهره مندی بیشتر از کارشناسان و نخبگان بیشتر خود را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا فضای مجازی را به یک فضای سالم برای جامعه تبدیل کنیم و راهکار آن آموزش و تربیت جامعه برای استفاده درست و صحیح از فضای مجازی است.
انتهای پیام

captcha