رسالت اصلی خبرنگاران؛ ایجاد توسعه پایدار و رفع مشکلات مردم
کد خبر: 3833327
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

رسالت اصلی خبرنگاران؛ ایجاد توسعه پایدار و رفع مشکلات مردم

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خبرنگاری یک کار عاشقانه و خالصانه است، بیان کرد: انتشار اخبار در راستای ایجاد توسعه پایدار و رفع مشکلات مردم و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

رسالت اصلی خبرنگاران؛ ایجاد توسعه پایدار و رفع مشکلات مردم

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، ظهر امروز، 16 مرداد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران باید اخبار صادقانه، مفید و سازنده منتشر کنند، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رفع مشکلات جامعه و مشکلات قشر خبرنگاران به اصحاب رسانه پاسخگو باشند.

آیت‌الله شاهچراغی خبرنگاری را یک کار عاشقانه و خالصانه دانست و افزود: انتشار اخبار در راستای ایجاد توسعه پایدار و رفع مشکلات مردم و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

وی با اشاره به مشکلات مالی اصحاب رسانه و خبرنگاران یادآور شد: درآمد خبرنگاری خیلی کم است و مسئولان باید در حمایت از این قشر از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری کنند که در این راستا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موظف هستند با ایجاد و ساماندهی قوانین نسبت به حمایت از حقوق مطبوعات و اصحاب رسانه اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha