نقش مهم انجمن خیرین قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن تبیین شود
کد خبر: 3833009
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

نقش مهم انجمن خیرین قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن تبیین شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم انجمن‌ خیرین قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن بر تبیین جایگاه و نقش این انجمن‌ها در حیطه فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به نقش انجمن‌های خیرین قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن، اظهار کرد: فرهنگ قرآنی اگر به جامعه وارد شود این مسیر به سمت هدایت خواهد رفت و راه حل بسیاری از مشکلات در متن قرآن نهفته است.
وی با اشاره به لزوم ایجاد انجمن خیرین قرآنی استان افزود: ضروری است تا مردم در حوزه قرآن نقش پررنگی داشته و در این راستا برنامه‌هایی باید وجود داشته باشد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: انجمن خیرین با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در توسعه برنامه‌های قرآنی در زمینه‌های مختلف توان فعالیت‌های گسترده را دارد.
حجت‌الاسلام محمدی گفت: خیرین در مسیر اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی به توسعه فرهنگ قرآنی کمک‌های شایانی می‌کنند و این مسیر در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.
وی اظهار کرد: اهمیت اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه مهم است و اگر به این مسئله توجه جدی شود بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها در جامعه کاسته می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه افزود: مجمع خیرین قرآنی با استفاده از توان افراد متعهد و دلسوز می‌تواند در اجرای برنامه‌های متعدد قرآنی مؤثر باشد.
انتهای پیام

captcha