۴۰۰ برنامه فرهنگی در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3832674
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
همزمان با آغاز هفته ازدواج؛

۴۰۰ برنامه فرهنگی در البرز اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان البرز گفت: همزمان با آغاز هفته ازدواج ۴۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و اجتماعی در استان اجرا می‌شود.

400 برنامه فرهنگی در البرز اجرا می‌شود

مصطفی توکلی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: شعار هفته ازدواج توسط دبیرخانه بزرگداشت هفته ازدواج «ازدواج ساده، مهربانی مفصل» انتخاب شده است.

وی در رابطه با نام‌گذاری ایام هفته، افزود: شنبه ۱۲مردادماه به روز «جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارت‌های زندگی»، یکشنبه ۱۳مردادماه به روز «مشاوره، ازدواج و خانواده،» دوشنبه، ۱۴مرداد به روز «توانمندسازی سمن‌های حوزه ازدواج»، سه‌شنبه ۱۵مرداد به روز«مهارت‌های فرزند پروری»، چهارشنبه ۱۶مرداد به روز «خیرین، خادمان و ازدواج آسان»، پنج‌شنبه ۱۷ مرداد به روز «توانمندسازی رسانه‌ای در حوزه ازدواج» و جمعه ۱۸مرداد به روز «مهارت‌های معنوی» نام‌گذاری شده است.

توکلی در رابطه با جزئیات برنامه‌های اجرایی در هفته ازدواج، گفت: ماه گذشته در دبیرخانه بزرگ‌داشت هفته ازدواج در اداره کل ورزش و جوانان به ریاست مدیر کل این اداره جلسه‌ای تشکیل شد و 400 برنامه‌ اجرایی به ستادهای ساماندهی امور جوانان در مرکز استان و شهرستان‌ها ابلاغ شد.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه این برنامه‌ها در سطح استان با مشارکت و همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود به عناوین چند برنامه مهم اشاره کرد و افزود: برپایی جشنواره‌های ازدواج در سطح استان، تجلیل از خیرین ازدواج، زوج‌های موفق الگوساز در حوزه ازدواج، دستگاه‌های برتر حوزه ازدواج در سال ۹۷، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ازدواج و مهارت‌های زندگی به صورت همزمان در کل استان از جمله این برنامه‌ها هستند.

توکلی در پایان به برخی از فعالیت‌های این اداره کل در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برپایی 250 کارگاه آموزشی تخصصی ازدواج، آموزش 70 مربی با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در قالب دوره جامع تربیت مربی مهارت‌های زندگی از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره در سال گذشته بود.
انتهای پیام

captcha