کتابخانه سیار پویش «فصل گرم کتاب» راهی گرمدره می‌شود
کد خبر: 3832620
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

کتابخانه سیار پویش «فصل گرم کتاب» راهی گرمدره می‌شود

گروه فرهنگی ــ سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: کتابخانه سیار پویش فصل گرم کتاب، پنج‌شنبه، ۱۷ مرداد با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت به کودکان ونوجوانان شهر گرمدره خدمت‌رسانی می‌کند.

کتابخانه سیار پویش «فصل گرم کتاب» راهی گرمدره می‌شود

قاسم سلیمانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اجرای پویش فصل گرم کتاب به منظور غنی‌کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از تیرماه در البرز اجرایی شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها با حضور مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در بوستان‌های استان برپا و فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی و روخوانی کتاب، در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی انجام می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان البرز بیان کرد: افزایش نشاط اجتماعی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان و معرفی برنامه‌های تابستانی کانون برای برخورداری بیشتر مخاطبین، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

قاسمی با اشاره به اینکه این پویش بر دو محور موضوعی «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی «تمرین زندگی» تأکید دارد، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده پنج‌شنبه، 17 مرداد کتابخانه سیار پویش فصل گرم کتاب با حضور در شهر گرمدره به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی و برنامه‌های متنوعی را در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برای آن‌ها اجرا می‌کند.
انتهای پیام

 

captcha