آغاز ‌طرح قرآنی «صراط» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3832255
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

آغاز ‌طرح قرآنی «صراط» در چهارمحال‌وبختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول تعلیم و تربیت بسیج چهارمحال‌وبختیاری از آغاز طرح قرآنی «صراط» در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله مرادی، مسئول تعلیم و تربیت بسیج چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به آغاز «طرح قرآنی صراط» در استان، اظهار کرد: دوره دو روزه توانمندسازی مدیران دارالقرآن استان و مدیران «طرح قرآنی صراط» با حضور محمد ذوالفقاری، رئیس دارالقرآن الکریم سازمان بسیج مستضعفین کشور، برگزار شد.

وی با اشاره به حضور مدیران و مسئولان 12 دارالقرآن استان در این برنامه دو روزه، گفت: طرح مذکور برای 22 مدرس خواهر و برادر و 6 استاد قرآنی خواهر و برادر حاضر در این برنامه که در روزهای دهم و یازدهم مرداد ماه در اردوگاه غدیر آورگان برپابود، تبیین و تشریح شد.

‌مرادی در تشریح طرح قرآنی «صراط» بیان کرد: در این طرح که 2500 قرآن‌آموز در دو رده سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال و در قالب 250 گروه قرآنی در استان را تحت پوشش قرار می‌دهد، افراد در یک دوره زمان‌بندی شده 5 ساله به حفظ سوره‌هایی از قرآن و نیز نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نائل می‌شوند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج استان با اشاره به حضور رئیس دارالقرآن بسیج مستضعفین کشور به عنوان مهمان ویژه این برنامه در استان، اظهار کرد: این طرح به تازگی ابلاغ شده و همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha