اهدای ۱۴۰ بسته لوازم آشپزخانه به زوج‌های سیل‌زده پلدختری
کد خبر: 3832202
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

اهدای ۱۴۰ بسته لوازم آشپزخانه به زوج‌های سیل‌زده پلدختری

گروه اجتماعی ــ معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که به کار‌های فرهنگی نیاز داریم تا شرایطی‌که مانع ازدواج آسان شده، بهتر شود و سامان یابد، گفت: در هفته ازدواج ۱۴۰ بسته لوازم آشپزخانه به زوج‌های سیل‌زده پلدختری اهدا می‌کنیم.

اهدای 140 پک لوازم آشپزخانه به زوج‌های سیل‌زده پلدختریبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالله عزیزپور، معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان امروز، 13 مردادماه در جمع خبرنگاران با گرامی‎داشت هفته ازدواج، در تشریح فعالیت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان به‌مناسبت هفته ازدواج گفت: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های ویژه هفته ازدواج کمیته‌هایی از جمله کمیته اجرایی، برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی در ستاد هفته ازدواج لرستان تشکیل شده است.
وی با بیان این‌که در هفته ازدواج برنامه‌های زیادی داریم و در همه آن‌ها مهم‌ترین هدف ما ترویج ازدواج آسان است، افزود: جامعه ما به سمتی پیش رفته که خیلی از ازدواج آسان فاصله گرفته‌ایم و این موضوع به یک مشکل اساسی تبدیل شده است.

عزیزپور با بیان این‌که به کارهای فرهنگی نیاز داریم تا شرایطی‌که مانع ازدواج آسان شده، بهتر شود و سامان یابد، اضافه کرد: در هفته ازدواج 140 پک لوازم آشپزخانه به زوج‌های سیل‌زده پلدختری اهدا می‌کنیم.

وی با یادآوری این‌که البته در یکی دو مرحله دیگر نیز لوازم خانگی به زوج‌های سیل‌زده تقدیم کرده‌ایم، معرفی زوج‌های موفق، توانمندسازی سمن‌های حوزه توسعه اجتماعی و ازدواج و خانواده، معرفی خیرین ازدواج، ترویج مهارت‌های معنوی و... را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته ازدواج در استان عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha