مدیریت واحد فرهنگی در فارس وجود ندارد
کد خبر: 3830562
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
خالصی:

مدیریت واحد فرهنگی در فارس وجود ندارد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با بیان اینكه در انجام فعالیت‌های فرهنگی، دستگاه‌های مختلف مانند مجمع‌الجزایر عمل می‌كنند كه به هم پیوسته نیستند و از یكدیگر بی‌خبرند، گفت: مدیریت واحد فرهنگی در شیراز و استان فارس وجود ندارد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا خالصی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس امروز، 6 مردادماه در حاشیه بازدید مدیركل ارشاد این استان از دفتر خبرگزاری ایكنا و انعقاد تفاهم‌نامه همكاری با این اداره‌كل گفت: جهاددانشگاهی با ظرفیت و قدرتی كه دارد می‌تواند بازوی بسیار توانمندی برای دستگاه‌های فرهنگی از جمله ارشاد باشد.

وی افزود: اكنون وضعیت برون‌سپاری فعالیت‌های ادارات مطرح است و یكی از مطمئن‌ترین بخش‌هایی كه می‌تواند به خصوص در زمینه فرهنگی فعالیت كند، جهاددانشگاهی است.

خالصی با تأكید بر اینكه جهاددانشگاهی بازوی دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: در انجام فعالیت‌های فرهنگی، دستگاه‌های مختلف مانند مجمع‌الجزایر عمل می‌كنند كه به هم پیوسته نیستند و از یكدیگر بی‌خبرند. مدیریت واحد فرهنگی در شیراز و استان فارس وجود ندارد و موازی كاری در این عرصه وجود دارد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: 60 درصد فعالیت‌های اداره‌كل ارشاد در 60 درصد فعالیت‌های دیگر نهادها ادغام شده است و مخاطب هم چندان رغبت ندارد و برای تعداد زیادی از جامعه كه خاكستری هستند، كار جدی انجام نمی‌شود.

وی با یادآوری اینكه مخاطبان جهاددانشگاهی دانشجویان هستند، گفت: این نهاد می‌تواند بازوی بسیار مطمئنی برای ارشاد فارس باشد و امیدواریم كه همكاری ارشاد با جهاددانشگاهی تداوم داشته باشد.

خالصی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همكاری میان جهاددانشگاهی و ارشاد فارس ابراز امیدواری كرد كه این تفاهم‌نامه مقدمه‌ای برای انعقاد سایر تفاهم‌نامه‌‌ها باشد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در پایان یادآور شد: جهاددانشگاهی همواره با حداقل امكانات كار جهادی انجام داده است كه فعالیت‌های آن نمونه‌ای از بروز و ظهور اقتصاد مقاومتی است.
انتهای پیام

captcha