کاروان دوندگان جاده ولایت به یاسوج می‌آیند
کد خبر: 3823697
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

کاروان دوندگان جاده ولایت به یاسوج می‌آیند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان ۳۵ نفره از دوندگان حرم رضوی از بههبان وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند.

کاروان دوندگان جاده ولایت به یاسوج می‌آیند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید‌محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 10 تیرماه در نشست هماهنگی کاروان پیاده‌روی جاده ولایت، اظهار کرد: گروه 35 نفره دوندگان از استان خوزستان تا خراسان رضوی سه‌شنبه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شهر دهدشت می‌شوند و پس از پیمودن مسیرهای پیش‌رو ساعت 18 روز چهارشنبه در پارک ساحلی یاسوج مورد استقبال مردم و مسئولان استان قرار می‌گیرند.
وی افزود: استان افتخار این را دارد که در مسیر قدمگاه امام رضا(ع) قرار دارد و دو سالی است میزبان ورزشکاران در پیاده‌روی جاده ولایت قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در نشستی که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد پیاده‌روی جاده ولایت سال آینده بین‌المللی و با حضور ورزشکاران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
علوی با اشاره به اینکه سال گذشته استقبال خوبی از این کاروان در استان صورت گرفت، عنوان کرد: این کاروان صبح روز پنجشنبه یاسوج را به مقصد استان فارس ترک می‌کنند که برای استقبال باشکوه از این افراد نیازمند همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه، شهرداری، دفتر آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش هستیم.
انتهای پیام

captcha