اعلام نتایج مسابقه نقاشی «جوانه خواهم زد» در لرستان
کد خبر: 3823433
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

اعلام نتایج مسابقه نقاشی «جوانه خواهم زد» در لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرعامل انجمن روزهای خوب لرستان از اعلام نتایج مسابقه نقاشی «جوانه خواهم زد» خبر داد و گفت: این مسابقه به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

اعلام نتایج مسابقه نقاشی «جوانه خواهم زد» در لرستاننرگس سپهوند، مدیرعامل انجمن روزهای خوب لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از برگزاری مسابقه نقاشی «جوانه خواهم زد» در استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوع نه گفتن به عادت‌های ناپسند در سطح استان برگزار شد.
وی با ذکر این مطلب که این برنامه فرهنگی و آموزشی با مشارکت انجمن روزهای خوب لرستان، اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان برگزار شد، ادامه داد: این مسابقه با استقبال خوب و ارسال آثار خلاقانه‌ای از کودکان و نوجوانان هم استانی همراه بود.
سپهوند با اشاره به این‌که ۱۳۰ اثر در این مسابقه به مرحله پایانی راه پیدا کرد، افزود: در نهایت و بنا بر تأیید داوران این مسابقه ۱۰ اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
مدیرعامل انجمن روزهای خوب لرستان با اشاره به این‌که کمال گلمرادی و فرزاد زیدی‌نژاد نیز داوری این‌ سری آثار ارسالی را بر عهده داشتند، گفت: آثار پارمیس بازوند، زهرا باقری، نسترن شفیعی، کیمیا دهقان‌نژاد، زهره حسین‌پور، کیمیا روزبهانی، غزل شهبازی، زینب عزیزپور، علی داودی و تینا علوی‌راد به‌عنوان ۱۰ اثر برتر این مسابقه انتخاب شدند.

انتهای پیام

captcha