حمایت دستگاه‌ قضا از طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی پلیس در شیراز
کد خبر: 3811257
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

حمایت دستگاه‌ قضا از طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی پلیس در شیراز

گروه اجتماعی ـ دادستان شیراز با تأكید بر اینكه با مظاهر علنی فساد برخورد قاطع خواهیم كرد، گفت: در این راستا از طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی پلیس حمایت خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدر‌ آسیابی، دادستان شیراز امروز، 23 اردیبهشت‌ماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس بیان كرد: در زمان‌های گذشته اوضاع استان فارس به لحاظ وجود اشرار، نابسامان بود و تقدیم شهدای گرانقدر نیروی انتظامی در آن مقاطع، نشان‌دهنده این موضوع است.
وی از فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و بر‌هم‌زنندگان نظم عمومی تقدیر كرد و با تأكید بر حمایت از قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان، گفت: افراد متخلف نباید جرأت و جسارت تمرد ‌علیه مأموران ناجا را داشته باشند.
آسیابی بر لزوم برخورد قاطع و محكم با متخلفان و اراذل و اوباش در جامعه نیز تأكید كرد و افزود: پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با اینگونه افراد قدرت قانونی دارند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌كنند.
وی با اشاره به اینكه با مظاهر علنی فساد در جامعه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت، گفت: در این راستا از طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی پلیس حمایت خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز در پایان بر برخورد ویژه دستگاه قضایی با بدحجابی، سگ گردانی و اخلال در نظم عمومی با استفاده از خودرو و موتورسیكلت تأكید كرد.
در این دیدار، سردار احمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز ضمن تبریك انتصاب آسیابی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهر شیراز، با اشاره به سطح بالای تماس مأموران ناجا با مردم، گفت: دستگاه قضایی و پلیس دو عنصر تأثیرگذار در تأمین امنیت هستند و انتظار می‌رود دستگاه قضایی با برهم‌زنندگان نظم عمومی و كسانی كه بخواهند نسبت به مأموران ناجا تمرد داشته باشند، همچون گذشته برخورد قاطع و محكمی داشته باشد.
انتهای پیام

captcha