پاسداران دین و انقلاب باید مربی قرآن باشند
کد خبر: 3809385
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

پاسداران دین و انقلاب باید مربی قرآن باشند

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اهمیت توجه به قرآن را یادآور شد و گفت: هر یک از پاسداران سپاه به دلیل اینكه پاسدار دین و انقلاب هستند، باید مربی قرآن هم باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در جمع كاركنان این ناحیه كه به‌مناسبت هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه سخنرانی می‌كرد، گفت: هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند از مسائل محوری باشد كه توسط آن بتوان برنامه‌ریزی‌های متعددی در طول سال انجام داد.
وی افزود: با توجه به نظام تحولی بسیج كه با رویكرد تربیت محوری و معنو‌یت‌افزایی و جامه عمل پوشاندن به شایستگی‌های پاسداری انجام می‌شود، از بسیجیان و فرماندهان رده‌ها و مسئولان حلقه‌های صالحین انتظار می‌رود كه گام‌های بلند و مؤثری در جهت رسیدن به اهداف تعالی بسیج بردارند.
زارعی سالروز شهادت شهید مطهری را گرامی داشت و گفت: به حق باید سالروز معراج استاد فرزانه شهید، علامه مطهری را هفته معلم در كشور و هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج دانست، زیرا رسالت مربیان و معلمان خصوصا در شرایطی كه شبهات زیادی از سوی افراد چه با انگیزه یافتن پاسخ قانع‌كننده برای پرسش‌های خود و چه با انگیزه‌های شیطانی برای سست كردن باورهای جامعه اسلامی طرح می‌‌شود، رسالتی بسیار خطیر و مهم است .
وی با بیان اینکه هر یک از پاسداران سپاه به دلیل اینكه پاسدار دین و انقلاب هستند، باید مربی قرآن هم باشند، گفت: در هر جای میهن اسلامی پاسداران سپاه اعم از بانو و آقا علاوه بر اینکه در زمینه نظامی مهارت خاصی دارند، در زمینه عقیدتی سیاسی به‌عنوان مربی عقیدتی ـ سیاسی نیز سرآمد تمامی نیروهای مسلح هستند و نقش قابل‌توجهی را به سهم خویش ایفا می‌كنند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در ادامه با تأكید بر ترویج تفكر ولایی و ولایت‌پذیری در جامعه به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی این ناحیه پرداخت و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، شركت حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، برگزاری مسابقه خلاصه‌نویسی، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و صالحین و گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی در صدر برنامه‌های این هفته قرار دارد.
انتهای پیام

captcha