تشریح برنامه‌های ماه رمضان تشکل‌های قرآنی فارس/ از برپایی کرسی‌های تلاوت تا توزیع بسته‌های غذایی
کد خبر: 3808884
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

تشریح برنامه‌های ماه رمضان تشکل‌های قرآنی فارس/ از برپایی کرسی‌های تلاوت تا توزیع بسته‌های غذایی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان این اتحادیه از برپایی کرسی‌های تلاوت، مراسم‌های جزءخوانی و همچنین توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان خبر داد.

محمدحسین اسلامی، اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان این اتحادیه پرداخت و گفت: از آنجا که ماه مبارک رمضان، بهار قرآن است لذا تشکل‌های قرآنی نیز نهایت سعی و تلاش خود را در این ماه برای برپایی برنامه‌های هرچه باشکوه‌تر قرآنی انجام می‌دهند.
وی با تأکید بر اینکه عمده فعالیت‌های ما برپایی محافل نورانی قرآن کریم است، افزود: در این راستا تلاش کردیم تا یک مراسم جزءخوانی قرآن کریم را به صورت روزانه برای اقشار مختلف مردم برگزار کنیم که این محفل نورانی هر روز ساعت 18 در بلوار چمران همراه با افطار ساده برپا می‌شود و همگان نیز برای حضور در این محفل نورانی دعوتند.
اسلامی اظهار کرد: علاوه بر اینها پایگاه قرآنی پنج‌شنبه‌های هر هفته ماه مبارک رمضان همراه با افطار ساده در بوستان بعثت شیراز راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن به صورت روزانه در تمام مؤسسات این اتحادیه خبر داد و گفت: 63 مؤسسه قرآنی در سطح استان ذیل این اتحادیه فعالیت می‌کنند که البته خانه‌های قرآن و همچنین سایر مؤسسات نیز در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی این محافل نورانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این ماه تلاش کردیم تا به محرومان نیز توجه ویژه‌تری داشته باشیم، گفت: در این راستا 5 هزار بسته غذایی نیز میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.
اسلامی بیان کرد: همچنین به‌مناسبت فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) نیز 38 کرسی تلاوت قرآن کریم در مساجد استان فارس برپا خواهند شد.
انتهای پیام

captcha