مجتمع بنت‌الهدی اعدام شیعیان از سوی رژیم سعودی را محکوم کرد
کد خبر: 3807409
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
در بیانیه‌ای؛

مجتمع بنت‌الهدی اعدام شیعیان از سوی رژیم سعودی را محکوم کرد

گروه اجتماعی ــ مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی با صدور بیانیه‌ای نسبت به اعدام ۳۷ شهروند عربستانی واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

مجتمع بنت‌الهدی اعدام شیعیان از سوی رژیم سعودی را محکوم کردبه گزارش ایکنا از قم، متن بیانیه صادر شده به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ یقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا
سوره نساء آیه 93
و كسی كه مؤمنی را از روی عمد بكشد (و از ایمان او باخبر بوده و تجاوزكارانه او را به قتل برساند و چنین قتلی را حلال بداند، كافر بشمار می‌آید و) كیفر او دوزخ است و جاودانه در آن جا می‌ماند و خداوند بر او خشم می‌گیرد و او را از رحمت خود محروم می‌سازد و عذاب عظیمی برای وی تهیه می‌بیند.
قطار جنایت‌ها و اقدامات متجاوزانه آل سعود در حق ملت عربستان و ملت‌های منطقه این بار به اعدام 37 نفر از شهروندان عربستانی رسید که 32 نفر از آن‌ها از شیعیان بودند و تنها به جرم مطالبه عدالت، آزادی مشروع و حب اهل بیت علیهم السلام حق حیات را از آن‌ها دریغ و سر از بدنشان جدا کردند. کشتن انسان‌های بی گناه مسلمان علتی جز بزدلی و واهمه آل سعود از حقانیت و نورانیت کلام وحی و نور خدا و ضعف و زبونی او ندارد.
این یکی از جنایت‌های ننگین آل سعود است که در حق ملت‌های مظلوم علاوه بر قتل کودکان، زنان و سالمندان در مناطق یمن، سوریه، بحرین و عراق انجام داده و لکه سیاهی دیگر در کارنامه ذلت بار او است تا خوش خدمتی خود را به هم پیمانان خونخوارش نشان دهد.
مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدار آن‌ها و مردم این مناطق، اعدام‌ جمعی از مردم بی‌گناه در مناطق ریاض، مکه مکرمه، مدینه منوره، القصیم، عسیر و منطقه الشرقیه را محکوم و از جوامع بین‌المللی، مسلمانان و شیعیان می‌خواهد در برابر این اقدام متعصبانه، ضد حقوق بشری و عاری از عقل، منطق و انسانیت به پاخیزند و عکس‌العمل نشان دهند.
به امید روزی که خون پاکان به ثمر برسد و با بیداری مردم، ظلم و تجاوز برای همیشه ریشه کن و وعده خداوند محقق شود و آل سعود و هم پیمانانش به عاقبت شوم و عذاب گرفتار شوند و انتقام خون مظلومان و بی‌گناهان گرفته شود. وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا‌ای مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ (شعراء/227) به ظالم‌ها خواهم گفت كه چه عاقبت تلخی خواهند داشت.
مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی
اداره ارتباطات و بین‌الملل
captcha