آموزش ۳۰ تسهیل‌گر خراسان‌شمالی در نشست منطقه‌ای
کد خبر: 3806731
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

آموزش ۳۰ تسهیل‌گر خراسان‌شمالی در نشست منطقه‌ای

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌شمالی از حضور ۳۰ تسهیل‌گر سازمان‌های مردم‌نهاد استان در نشست منطقه‌ای تقویت رویکردهای مشارکت تخصصی در تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده خبر داد.

آموزش ۳۰ تسهیلگر خراسان‌شمالی در نشست منطقه‌ای

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، ملیحه یغمایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌شمالی اظهار کرد: نشست منطقه‌ای تقویت رویکردهای مشارکت تخصصی در تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده توسط معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده طی روزهای ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در مشهد برگزارمی‌شود.
وی ادامه داد: هدف از این نشست که در ادامه دوره دوم نشست‌های منطقه‌ای قبلی برگزار می‌شود، تقویت رویکردهای مشارکت تخصصی در تشکل‌های اجتماعی با توان‌افزایی تشکل‌ها از طریق بحث و گفت‌وگو در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی است.
یغمایی عنوان کرد: نتیجه این نشست چهار روزه، استخراج و تدوین برنامه اقدام مشترک میان سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه زنان و خانواده خواهد بود و نیازسنجی و تدوین طرح اجرایی مشترک با در نظر گرفتن شیوه‌های گوناگون تجهیز منابع مالی و ارتقای مهارت‌های ارتباطی و تخصصی از جمله مواردی است که تشکل‌های این نشست با آن آشنا می‌شوند.
وی گفت: این گردهمایی با همکاری دفاتر امور بانوان استانداری‌های استان‌های خراسان رضوی، خراسان‌شمالی، خراسان جنوبی و گلستان و به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود و از مهم‌ترین رویکردهای آن تسهیل‌گری برای کمک به زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل استان گلستان است.
انتهای پیام

captcha