دیدار استاندار قم با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس
کد خبر: 3802731
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

دیدار استاندار قم با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس

گروه فرهنگی ــ بهرام سرمست به مناسبت روز جانباز با جانبازان مدرسه علمیه حضرت ابالفضل‌العباس(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار استاندار قم با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست ،استاندار قم، امروز 21 فروردین ماه همزمان با روز جانباز در دیدار با جانبازان مدرسه علمیه حضرت ابالفضل‌العباس(ع) گفت: جانبازان این مدرسه علاوه بر جایگاه ارزشمند ایثار در کسوت طلبه علوم دینی از اجر مضاعفی برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان و فاصله گرفتن از دوران دفاع مقدس و لزوم پیوند نسل‌های انقلاب با نسل دوران دفاع مقدس امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیازمند تکریم و تجلیل یادگاران و اسناد افتخار دوران دفاع مقدس است تا نسل‌های انقلاب بدانند عزت، آزادی و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستند.
استاندار قم اظهار کرد: مقام و جایگاه واقعی شهدا و ایثارگران نزد خداوند است و ما هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم متناسب با این جایگاه به ایشان خدمت‌رسانی نماییم اما باید آن‌چه در توان داریم در خدمت این عزیزان باشیم.
وی ادامه داد: ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و از ارزش‌ها و ناموس و سرزمین اسلامی دفاع کردند و جان خویش را در طبق اخلاص قرار دارند و اکنون دهه‌ها است که با شرایط سخت جسمی با صبر و بردباری هم‌چنان در پای ارزش‌های دوران دفاع مقدس ایستاده‌اند.

سرمست بیان کرد: امید است توفیق خدمت به ملت شریف خصوصا شما ولی نعمتان جامعه اسلامی را داشته باشیم.

یادآور می‌شود؛ در این دیدار 150نفر از طلاب ایثارگر مدرسه علمیه جانبازان قم حضور داشتند.

انتهای پیام

 

captcha