جانبازان علم‌داران انقلاب هستند
کد خبر: 3802443
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
بصیری:

جانبازان علم‌داران انقلاب هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: جانبازان علم‌داران انقلاب هستند و نباید این علم از دست آن‌ها بیفتد؛ چراکه آن‌ها در عرصه‌های فرهنگی و علمی پیشتاز بودند و موفقیت‌های خود، فرزندان و همسرانشان افتخاری برای نظام است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدصادق بصیری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان شامگاه سه‌شنبه، 20 فروردین همزمان با شب ولادت حضرت ابوالفضل(ع) در مراسم تجلیل از جانبازان 70 درصد استان کرمان گفت: استان کرمان معین استان خوزستان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است و یک پرواز کمک‌های امدادی و نیرو اعزام و در منطقه مستقر شدند.
وی با بیان اینکه در شأن جانبازان آیه‌ای در سوره آل عمران نازل شده است، افزود: جانبازان و آزادگان دفاع مقدس سنگربانان این نظام مقدس هستند و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند که امام راحل و مقام معظم رهبری در این زمینه مطالب ارزنده‌ای بیان کردند.
بصیری تصریح کرد: روح جانبازی و روح ایثار و مقاومت که دایه‌دار و ترویج‌دهنده آن هستید باید راه هر گونه نفوذ دشمن و ایجاد مزاحمت را ببندد و جهان استکبار به این نتیجه رسیده که روح جانبازی و ایثار را از مردم ما بگیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه روحیه‌ای که جانبازان دارند می‌تواند برای جوانان الگو باشد، بیان کرد: موظفیم جانبازان و ایثارگران را تجلیل کنیم و شایسته است که از همسران و فرزندان آن‌ها هم که در بالاترین مقام ایثار و از خودگذشتگی هستند قدردانی کنیم.
وی تأکید کرد: جانبازان علم‌داران انقلاب هستند و نباید این علم از دست آن‌ها بیفتد؛ چراکه آن‌ها در عرصه‌های فرهنگی و علمی پیشتاز بودند و موفقیت‌های خود، فرزندان و همسرانشان افتخاری برای نظام است.
انتهای پیام

captcha