مهلت ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن در فارس تمدید شد
کد خبر: 3802145
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

مهلت ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن در فارس تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن این سازمان در سال جاری گفت: به‌دلیل استقبال گسترده از این مسابقات،‌ مهلت ثبت‌نام در این دوره تا 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.
وی با بیان اینكه این مسابقات هر ساله در 4 مرحله شهرستانی، استانی، كشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود، افزود: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، مرحله شهرستانی در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهد شد.
موسوی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 جزء و كل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس این نكته را یادآور شد كه مسابقات بخش دانش‌آموزان نیز توسط آموزش و پرورش اجرا خواهد شد و اوقاف تنها متولی برگزاری مسابقات قرآن بزرگسالان است.
وی با تصریح اینكه دستورالعمل‌ چهل و دومین دوره مسابقات طی روزهای آتی اعلام خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام می‌توانند به سامانه www.quraniran.ir مراجعه كنند.
انتهای پیام

captcha