پاسداران در دفاع از انقلاب ثابت قدم هستند/ سپاه تك بعدی نیست
کد خبر: 3801882
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

پاسداران در دفاع از انقلاب ثابت قدم هستند/ سپاه تك بعدی نیست

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه فجر فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز پاسدار تأكید كرد كه جوانان پاسدار با حفظ آمادگی همه جانبه همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و ثابت قدم هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 19 فروردین‌ماه ضمن تبریك فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: واقعه عاشورا اساس و بنیان فرهنگ شهادت را در جامعه اسلامی نهادینه کرد و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز امتداد همین حرکت تاریخی اباعبدالله الحسین(ع) است.
وی افزود: پاسدار انقلاب اسلامی باید در علم و دین‌داری سرآمد جامعه اسلامی باشد و با تبعیت کامل از ولایت فقیه تمام تلاش خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی به‌کار گیرد.
غیاثی با بیان اینکه تقوا، بصیرت و شجاعت سه شاخصه مهم پاسدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: جوانان پاسدار با حفظ آمادگی همه جانبه همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و ثابت قدم هستند.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) و برادر بزرگوار ایشان حضرت عباس(ع) الگو و شاخص جوانان مومن مسلمان به‌خصوص پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: مأموریت سپاه تنها به عرصه نظامی محدود نمی‌شود بلکه در عرصه‌های علم، فرهنگ و محرومیت‌زدایی نیز تلاش می‌کند.
فرمانده سپاه فجر فارس با تجلیل از اقدامات تاثیرگذار و عملکرد خوب سپاه و بسیج در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل در شیراز، گفت: هم‌اکنون نیروهای مهندسی سپاه فجر و گروه‌های جهادی بسیج فارس ضمن استقرار در مناطق سیل‌زده لرستان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان این مناطق هستند.
وی با بیان اینکه استقرار نیروهای سپاه و بسبج فارس در لرستان تا بازگشت آرامش به مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داشت، گفت: مردم آسیب‌دیده لرستان اطمینان داشته باشند نیروهای جهادی سپاه و بسیج تا پایان فرآیند امدادرسانی در کنار ایشان خواهند بود.
انتهای پیام

captcha