مرزهای اسلام بر اساس عقیده است
کد خبر: 3796266
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

مرزهای اسلام بر اساس عقیده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ سردار سلامی با تأکید بر اینکه مرزهای اسلام مرزهای عقیده است، نه این مرزهای سیاسی و جغرافیایی که قدرت‌ها کشیدند، افزود: از قلب مقاومت جهان به دشمنان می‌گویم ما به‌زودی شما را شکست می‌دهیم، ما تسلیم نمی‌شویم بلکه شما را تسلیم اراده بلند خود می‌کنیم.

بیوت دشمنان عنکبوتی و در حال غروب است/ کشورمان قدرت خوداتکایی دارد
به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم سومین روز یادبود شهید مدافع حرم سردار جانباز «حمید محمدرضایی» شب گذشته، 17 اسفندماه در مسجد جامع شهر شال با حضور پرشور مردم برگزار شد.
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در این مراسم اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ما در این نزدیکی‌ها می‌جنگیدیم اما امروز هزاران کیلومتر آن سوی مرزها دشمنان‌ را تعقیب می‌کنیم و آن‌ها را خسته و افسرده و ناامید کرده‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه مرزهای اسلام مرزهای عقیده است، نه این مرزهای سیاسی و جغرافیایی که قدرت‌ها کشیدند، افزود: من از قلب مقاومت جهان به دشمنان می‌گویم ما به‌زودی شما را شکست می‌دهیم، ما تسلیم نمی‌شویم بلکه شما را تسلیم اراده خود می‌کنیم، ما صاحب قدرت هستیم و برای شکست دشمنان قدرت انباشت کرده‌ایم.
سلامی تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد ما با فشار به سمت مذاکره می‌رویم اما شهیدان به ما آموختند که باید با دشمن در میدان جنگ با جنگیدن سخن گفت و با ترک میدان جنگ و روی آوردن به مذاکره نباید فریب دشمن را خورد. 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد: جنگ ما با دشمن جنگ امید و ناامیدی است او می‌خواهد ملت ایران را ناامید کند و ملت ایران او را ناامید می‌کند اما بدانید بیوت این دشمنان عنکبوتی و سست است و آن‌ها در حال غروب هستند.
این مسئول یادآور شد: ما اقتصادمان را قوی می‌کنیم زیرا قدرت خوداتکایی داشته و همه ظرفیت‌های بقا در اختیار ماست و می‌توانیم چند برابر ظرفیت کشورمان را همین امروز تغذیه کنیم.
سردار سلامی با اشاره به تشییع باشکوه سردار محمد رضایی و حضور باشکوه مردم در مراسم بزرگداشت آن شهید عنوان کرد: شما یک قهرمان بزرگ را دو روز گذشته بر روی دستانتان تا عرش بدرقه کردید تا او بی‌واسطه در جنان حضرت حق روزی‌خوار شود و او به حیات جاودان رسید؛ این شهید رفت و خود جاودانه شد تا ما نیز به جاودانگی برسیم.
انتهای پیام 
captcha