ایثار عالی‌ترین نمونه رفتار اخلاقی است
کد خبر: 3795093
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

ایثار عالی‌ترین نمونه رفتار اخلاقی است

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شهدای گران‌قدر از جان‌عزیز خویش گذشتند تا ما در آسایش زندگی کنیم و این ایثار عالی‌ترین نمونه رفتار اخلاقی است.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد، 12 اسفندماه در دیدار با خانواده شهدای یزد اظهار کرد: شهدای گران‌قدر از جان‌عزیز خویش گذشتند تا ما در آسایش زندگی کنیم و این ایثار عالی‌ترین نمونه رفتار اخلاقی است.
آیت‌الله ناصری بیان کرد: امنیت و آسایش کشور مدیون فداکاری تمام افرادی است که خالصانه تمام هستی خود را وقف دین و ارزش‌های الهی کردند و ما وظیفه‌داریم برای همیشه تاریخ یاد و نام آنان را زنده نگه‌داریم.
وی تصریح کرد: عزت ایران امروز حاصل ایثار شهدا و ایثارگران است و همه مردم و مسئولان مدیون آنان هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد یادآور شد: فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان و همچنین صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها در 40 سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و باید مسئولان و مردم آن‌ها را تکریم کنند.
ناصری اظهار کرد: شهدای بزرگوار حقیقت انقلاب اسلامی هستند که از بطن مردم بودند و بر دل‌ها حکومت کردند.
امام‌جمعه یزد در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: این عزیزان با درک صحیح از موقعیت حساس کشور و منطقه به نبرد با داعش برخاستند و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

انتهای پیام

captcha