مسابقه «عكس ایثار» عكاسان سراسر كشور را فراخواند
کد خبر: 3793994
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

مسابقه «عكس ایثار» عكاسان سراسر كشور را فراخواند

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: به‌مناسبت روز گرامیداشت شهدا، مسابقه سراسری «عکس ایثار» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس، سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری مسابقه سراسری «عكس ایثار» ویژه فرارسیدن 22 اسفند، روز گرامیداشت شهدا توسط این بنیاد خبر داد و گفت: این مسابقه عکاسی با موضوع «ایثار اجتماعی» برگزار می‌شود.
وی افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود با موضوعات ایثار در خانواده، ایثار در اجتماع، ایثار در محل کار، جنگ و دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و فعالیت‌های اجتماعی به پایگاه جامع فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با نوید شاهد ارسال کنند.
محمدی بیان كرد: این آثار توسط اساتید برجسته عکاسی داوری می‌شود و آثار منتخب، فروردین سال آینده همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در گالری های شهرستان شیراز به نمایش گذاشته خواهند شد.
وی، جوایز نفرات اول تا سوم برگزیده این مسابقه را به ترتیب دو میلیون و پانصد هزار تومان، دو میلیون تومان و یک و نیم میلیون تومان به همراه دیپلم افتخار مسابقات ذکر كرد و گفت: علاوه بر این به هنرمندانی که آثار آن‌ها به عنوان برگزیده انتخاب می‌شود نیز گواهی شرکت و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه را 22 اسفند، همزمان با روز بزرگداشت شهدا اعلام كرد.
فاطمه بكتر، رئیس اداره اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز درخصوص شرایط و قوانین شرکت در این مسابقه گفت: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در قالب تک عکس و حداکثر به تعداد 10 قطعه عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال كنند و ویرایش‌های معمولی عکس مانند تصحیح رنگ، کادر و نور مجاز است اما شرکت‌کنندگان باید از ایجاد تغییر در عکس اجتناب كنند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان باید صرفاً عکس‌هایی را در این مسابقه شرکت دهند که تاکنون در هیچ جشنواره دیگری، جایزه دریافت نکرده است و عکس‌های ارسالی باید بدون لوگو و با کیفیت مطلوب باشد.
انتهای پیام

captcha