اركان حلقه‌های صالحین بسیج شیراز گردهم می‌آیند
کد خبر: 3793669
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

اركان حلقه‌های صالحین بسیج شیراز گردهم می‌آیند

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از برگزاری نشست تربیتی تشكیلاتی اركان صالحین بسیج در این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 7 اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان خبر فوق گفت: نشست تربیتی تشکیلاتی ارکان صالحین با حضور استادیار، سرمربیان، روحانیون، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و مسئولان تعلیم و تربیت حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.
وی افزود: این برنامه روز پنج‌شنبه، نهم اسفندماه در اردوگاه الزهرا(س) جنب مجتمع فتح‌المبین سپاه واقع در کمربندی شیراز به اصفهان به‌مدت یک روز برگزار می‌شود.
علیپور اظهار كرد: در این اردوی یک روز اعضای صالحین بسیج سپاه بقیةالله(عج) شیراز در کلاس‌های آموزشی جهت اجرای هر چه بهتر برنامه صالحین در حوزه استحفاظی آماده خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز یادآور شد: این برنامه با هدف توجیه و آشنایی اعضای مرتبط به صالحین در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با نظام تربیتی و آموزشی صالحین و پیاده‌سازی آن در سطح مساجد و پایگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha