مسابقه «شهر سبز» در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3792889
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

مسابقه «شهر سبز» در ملایر برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ شهردار ملایر از برگزاری مسابقه نقاشی «شهر سبز» در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت هفته درختکاری و با موضوع حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز شهر ملایر برگزار می‌شود.

مسابقه «شهر سبز» در ملایر برگزار می‌شودحسین بابائی، شهردار ملایر، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از برگزاری مسابقه نقاشی شهر سبز در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف رشد و پرورش خلاقیت‌های کودکان و آشنایی آنها با اهمیت فضای سبز شهری ویژه کودکان با رده سنی کمتر از10 سال برگزار می‌شود
وی اظهار کرد: علاقه‌‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، نام مدرسه و شماره تماس تا تاریخ دهم اسفند 97 به دبیرخانه سازمان به آدرس میدان استقلال، طبقه دوم ترمینال برون‌شهری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر ارسال کنند، گفتنی است به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.
بابائی در ادامه با بیان اینکه شهرداری ملایر با آمادگی و توان کافی به استقبال از نوروز و فصل بهار می‌رود، گفت: سال گذشته در اقدامات اثربخشی انجام شد.
شهردار ملایر با اشاره به طرح استقبال از بهار توضیح داد: شهرداری با آمادگی همه‌جانبه سازمان‌ها و واحدهای زیر مجموعه خود شهر را برای استقبال از بهار آماده است، پاکسازی و شستشوی معابر، اصلاح و رنگ آمیزی جداول، تنظیف خیابان ها، آماده سازی علائم ترافیکی و آماده سازی و تجهیز ماشین آلات موتوری در اولویت کاری ما قرار دارد.
وی از نصب بنرها و المان‌های نوروزی و سفره‌های هفت سین در برخی نقاط شهر به ویژه میادین ورودی شهر خبر داد و گفت: آب نماهای پارک‌ها و میادین ملایر تا پایان سال باید ترمیم و فعال شوند و نقاشی‌های دیواری و رنگ‌آمیزی نیز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام می‌شود.
بابائی از آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری خبرداد و گفت: باید از هم‌اکنون نقاط حادثه‌خیز و مشکل‌دار شهر شناسایی و نسبت به جمع آوری شاخه‌های درختان، لاستیک‌های مستعمل رها شده در نقاط مختلف شهر و سایر موادی که قابلیت اشتعال دارند اقدام شود تا شاهد رخ دادن حوادث ناگواردر شب چهارشنبه آخر سال نباشیم.
شهردار ملایر خواستار اهتمام ویژه دست اندرکاران ستاد استقبال از نوروز و فصل بهار در شهرداری ملایر شد و گفت: بطور کلی هدف از انجام این طرح تغییر شکل ظاهر شهر ملایر به وضعی مناسب برای آغاز سال نو و ورود میهمانان نوروزی و گردشگران به ملایر است.
انتهای پیام

captcha