حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) الگو زنان ما باشند
کد خبر: 3788744
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
قاضی‌عسکر:

حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) الگو زنان ما باشند

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) باید الگو زنان ما باشند افزود: ما باید این بانوان بزرگ را به جهان بشناسانیم و در این امر کوتاهی نکنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام‌ سیدعلی قاضی‌عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت دیروز جمعه19 بهمن در جمع عزاداران فاطمی در حسینیه ثارالله شهر کرمان‌ با عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: ‌زمانی که راجع به حضرت زهرا(س) سخن می‌گوییم تنها به این علت که دختر پیامبر بزرگوار اسلام(ص) نیست بلکه بزرگی حضرت زهرا(س) به علت ویژگی و شخصیت بزرگ ایشان است.
وی با اشاره به اینکه فضائل امیرالمومنین(ع) که شیعه و اهل تسنن آن‌ها را قبول دارند بسیار زیاد است، افزود: حضرت فاطمه(س) معصوم است و از خشم ایشان خداوند خشمگین و از خشنودی ایشان خداوند نیز خشنود می‌شود.
حجت‌الاسلام‌قاضی‌عسکر‌ با بیان اینکه تمام وجود حضرت فاطمه(س) محو خداوند است و تمام‌‌‌زوایای وجود ایشان را خدا پوشانده است بیان کرد: برای اینکه به مقام معصومان(ع) نزدیک شویم باید اهل درستی و راستی، اهل خدا ترسی، اهل کار و کوشش و عفت باشیم.
نماینده ولی فقیه در امور حج ‌و زیارت‌ با بیان اینکه درک فرازهایی از مناجات‌های حضرت علی(ع) گاهی برای ما سخت است و باید برای درک آن به درجاتی از عرفان رسیده باشیم، تصریح کرد: برای رسیدن به درجات بالا باید اسبابی را فراهم کنیم که یکی از آنها این است که لقمه حرام در سفره ما نباشد.
حجت‌الاسلام‌قاضی‌عسکر با اشاره به اینکه نماز شب چشم دل آدمی را بیدار می‌کند، در زمانی که چشم سر خیلی از انسان‌ها بسته است، گفت: در جبهه‌‌های دفاع مقدس راز و نیاز رزمندگان در دل شب و ناله‌های آنها باعث پیروزی ما شد.
وی با بیان اینکه استحکام خانواده از وظایف همگی ما در شرایط امروز است، تاکید کرد: اگر شیوه زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را الگو زندگی خود قرار دهیم به این مهم دست خواهیم یافت.
نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) باید الگو زنان ما باشند افزود: ما باید این بانوان بزرگ را به جهان بشناسانیم و در این امر کوتاهی نکنیم.
انتهای پیام

captcha