اعزام 300 نفر از دانش‌آموز شیراز به مناطق عملیاتی جنوب ایران
کد خبر: 3786808
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

اعزام 300 نفر از دانش‌آموز شیراز به مناطق عملیاتی جنوب ایران

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اعزام 300 نفر از دانش‌آموزان این كلان‌شهر به اردوی راهیان نور طی بهمن‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده ناحیه سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 13 بهمن‌ماه گفت: 300 نفر از دانش‌آموزان ناحیه 3 شیراز طی روزهای 23 تا 25 بهمن‌ماه جاری از مناطق راهیان نور جنوب کشور بازدید خواهند كرد.
وی افزود:‌ در این اعزام‌ که به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می‌شود، راویان با تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان را با اهداف انقلاب اسلامی آشنا خواهند ساخت.
علیپور بیان کرد: در این اعزام دانش‌آموزان شیرازی از مناطق عملیاتی همچون اروند، شلمچه، علقمه شهدای غواص کربلای چهار، پادگان شهید مسعودیان و معراج شهدا بازدید خواهند كرد.
فرمانده ناحیه سپاه ناحیه بقیةالله(عج) یادآور شد: در این اعزام دانش‌آموزان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.
وی، هدف از برگزاری اردوی کاروان راهیان‌نور در سطح دانش‌آموزان را ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در بین نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: این برنامه سه روزه با همکاری ناحیه 3 آموزش و پرورش شیراز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha