دستیابی به آینده روشن، نیازمند تحمل سختی‌هاست
کد خبر: 3784945
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

دستیابی به آینده روشن، نیازمند تحمل سختی‌هاست

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با بیان اینكه جامعه ما جوان و رو به رشد است و آینده روشنی خواهیم داشت، گفت: تحقق این آینده نیازمند مقاومت و تحمل سختی‌هاست.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در دیدار با اعضا هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی شیراز با بیان اینکه به توانمندی‌های جامعه پزشکی استان واقف هستیم و به آن افتخار می‌کنیم، گفت: این توانمندی‌ها در سطوح ملی و منطقه‌ای نیز زبانزد است.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی زیرساخت‌های بسیار خوبی در حوزه سلامت و درمان در استان فارس و شهر شیراز در بخش خصوصی و دولتی فراهم شده است، افزود: ایجاد این زیرساخت‌ها نشان دهنده توجه نظام جمهوری اسلامی به رفع نیازهای درمانی و سلامت مردم است و بی شک توجه و همت جامعه پزشکی نیز این موضوع را تسریع کرده است.
رحیمی با بیان ‌اینکه امروز چالش‌هایی ناخواسته در کشور ایجاد شده است، گفت: عبور از چالش‌ها و فائق آمدن بر مشکلات نیازمند مقاومت همه قشرها و صنوف است؛ بنابراین در شرایطی که هزینه‌هایی بر کشور تحمیل می‌شود باید هر یک از ما به سهم خود پذیرای بخشی از این هزینه‌ها باشیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: قطعاً با توجه به اینکه جامعه ما جوان و رو به رشد است، آینده روشنی خواهد داشت که تحقق این آینده نیازمند مقاومت و تحمل سختی‌هاست.
وی، جامعه پزشکی را طلایه‌داران مقاومت در حوزه پزشکی و سلامت دانست و تاکید کرد: مقاومت جامعه پزشکان در خدمات‌رسانی و جلب رضایتمندی عمومی در پایداری کشور اثرگذار است.
رحیمی با تاکید بر بهره‌مندی مدیریت ارشد استان از نظرات مشاوره‌ای اعضا سازمان نظام پزشکی، افزود: فعالیت سازمان‌های مردم نهادِ قانونی که انتقال دهنده مطالبات صنفی خود و خواسته‌های مردمی به نهادهای حاکمیتی هستند، نشان دهنده توسعه یافتگی کشور است.
استاندار فارس همچنین بر لزوم تقویت ارتباط و اطلاع رسانی جامعه پزشکی با جامعه، گفت: بدون تردید مقابله با فضاسازی‌های نادرستی که در فضای مجازی شکل می‌گیرد و مطلع کردن مردم از واقعیت‌های موجود در جامعه پزشکی توسط متولیان این مجموعه، در اصلاح ذهنیت‌ها اثرگذار خواهد بود.
انتهای پيام

captcha