کارهای خیری که به مردم و نظام کمک کند، حمایت می‌شوند
کد خبر: 3779385
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
آیت‌الله دژکام:

کارهای خیری که به مردم و نظام کمک کند، حمایت می‌شوند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس بر این نکته تأکید کرد که از هر کار خیری که به سود مردم بوده و به تثبیت نظام کمک کند، حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در فارس امشب، ١٧ دی در شورای اداری استان فارس و آیین تکریم و معارفه استانداران این استان، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های استاندار و معاون سیاسی و امنیتی سابق استانداری فارس که به دلیل اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره گیری کردند، ابراز امیدواری کرد که استاندار جدید نیز در سمت جدید نمره قبولی را از مردم کسب کند.
وی با بیان اینكه فرصت مسئولیت محدود است اما اینكه به هدف بزنیم از اهمیت بالاتری برخوردار است، یادآور شد که تعریف‌های متعددی از كار نیك مطرح است اما از نظر پیامبر اسلام كار نیك برای انجام فعالیتی است كه خدا را در آن ببینیم.
آیت‌الله دژکام بیان کرد: هر كار خیر و نیكی كه در استان به سود مردم و برای تثبیت اساس نظام جمهوری انجام شود، با كمال جدیت همراهی خواهم كرد.
امام جعه شیراز تأکید کرد: طی یکسال گذشته شاهد دوره آرامش به جهت بازی‌های سیاسی و پیگیری و تلاش برای عمران و آبادانی استان بودیم.
یدالله رحمانی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری فارس نیز در ادامه این مراسم بیان كرد: طی سال‌های گذشته علی‌رغم محدودیت دولت اما شاهد تحولات خوبی در عرصه‌های مختلف در فارس بوده‌ایم.
وی یادآور شد: استفاده حداكثری از ظرفیت بخش خصوصی از جمله رویكردهای مهم و جدی استاندار بیشین بود كه موجب بهبود شاخص‌های اقتصادی استان شد.
رحمانی همچنین از تصویب طرح راه آهن شیراز بوشهر در شورای اقتصاد خبر داد و گفت: با پیگیری اسماعیل تبادار، استاندار پیشین فارس این مهم به نتیجه رسید.
انتهای پیام

captcha