دیدار خادمان حرم رضوی با مرزبانان تایباد
کد خبر: 3778298
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

دیدار خادمان حرم رضوی با مرزبانان تایباد

گروه شهرستان ها- گروهی از خادمان حرم مطهر رضوی برای دیدار با مرزبانان و خانواده‌های شهدای مرزبانی به شهرستان مرزی تایباد آمدند. این خادمان که حامل پرچم حرم علی‌بن موسی‌الرضا(ع)بودند، پس از بازدید از پاسگاه‌های مرزی با خانواده شهیدان حسنی و محمدزاده دیدار کردند.

دیدار خادمان حرم رضوی با مرزبانان تایبادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ بازنشسته ناجا و خادم افتخاری حرم مطهر رضوی، جواد واحدیان مظلوم در جمع مرزبانان و خانواده‌های شهیدان حسنی و محمدزاده طی سخنانی اظهار کرد: حضور در این جمع، افتخاری بود که امروز نصیب خادمان حرم رضوی شده است.

وی افزود: در جمع مرزبانان این فرماندهی نشاطی مشاهده می‌شد که نشان از قدرت و عزت آنان همراه با تربیت دینی قوی داشت؛ سربازانی که با خلوص نیت در مرزهای شرقی کشور و در شرایط سخت و طاقت‌فرسا مشغول جهاد در راه خدا هستند.

واحدیان عنوان کرد: امروز ما حامل سلام همه خادمان رضوی و مردم شهر مشهد هستیم تا بدین وسیله با ذکر خداقوت به مرزبانان ثابت کنیم که قدردان زحمات آنان در راستای برقراری امنیت در مرزهای کشور هستیم.

این خادم حرم رضوی با اشاره به کرامت خانواده شهدا گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون قطره قطره خون شهداست و خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) حامل پیام مردمی هستند که خود را مدیون شهدا می‌دانند.

در ادامه این دیدار فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: مفتخریم به اینکه در شهرستان مرزی تایباد میزبان خادمان حرم رضوی هستیم.

سرهنگ کاظم صمدی خاطرنشان کرد: تلاش همرزمان در این فرماندهی و حفاظت و کنترل 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان، کاری بسیار ستودنی است.

وی بیان کرد: برقراری امنیت در داخل کشور از برکت خون شهدایی همچون حسنی و محمدزاده به وجود آمده و اینکه امروز ما در جمع خانواده این عزیزان قرار گرفته‌ایم افتخاری است که شهدا نصیبمان کرده‌اند.

 

انتهای پیام

captcha