همگام با مقتضیات زمان عمل كنیم
کد خبر: 3775924
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

همگام با مقتضیات زمان عمل كنیم

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بسیج را بستری برای پویایی انقلاب اسلامی دانست و تأكید كرد كه باید با مقتضیات زمان در عرصه‌های مختلف حضور یابیم.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 5 دی‌ماه در جمع دانش‌آموزان دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای پیشگام ناحیه 2 آموزش و پرورش این كلان‌شهر گفت: بسیج در اقشار مختلف زمینه حضور موثر درعرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی و سازندگی دارد.
وی بسیج را بستری برای پویایی انقلاب اسلامی دانست و تأكید كرد: عرصه‌های مختلف حضور بسیج در مقتضیات زمان تغییر می‌کند.
حسینی با بیان اینكه امروز کارکردهای بسیج با سال‌های گذشته متفاوت شده و تغییر رویكرد پیدا كرده است، افزود:‌ بسیج در حوزه‌های تربیتی جوانان در آموزش و پرورش، طرح شهید «بهنام محمدی» را دنبال می‌كند.
وی با یادآوری اینكه طرح دانش‌آموزان را با مسجد متصل می‌كند، گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» در حقیقت زمینه‌های تربیتی دانش‌آموزان را فراهم می‌كند كه به‌همت بسیج در مدارس نیز اجرایی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز همچنین فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه را یادآور شد و گفت: در زمینه محرومیت‌زدایی، بسیج در قالب طرح «شهید اسکندری» ورود پیدا کرده است.
وی از اجرای بیش از 10 طرح محرومیت‌زدایی در مناطق كم برخوردار قصر قمشه و گویم به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد و گفت: این طرح‌ها به منظور خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شوند.
حسینی در ادامه با تأكید بر لزوم حفظ هوشیاری بسیجیان مقابل آسیب‌ها و تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی گفت: مقتضیات زمان ایجاب می‌کند، بسیج به روز و به لحظه در زمینه‌های مختلف یاری‌رسان مردم باشد و امروز هم راهبرد دشمنان داخلی و خارجی ایجاد فضای نا امیدی و دلسردی در جامعه است.
انتهای پیام

captcha