۹۴۰۰ نفر سهمیه لرستان در طرح ملی حفظ قرآن/ ۶ هزار ثبت‌نام کرده‌اند
کد خبر: 3769838
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

۹۴۰۰ نفر سهمیه لرستان در طرح ملی حفظ قرآن/ ۶ هزار ثبت‌نام کرده‌اند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآنی اوقاف لرستان سهمیه لرستان در طرح ملی حفظ قرآن را ۹ هزار و چهارصد نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون شش هزار نفر در لرستان برای طرح ملی حفظ قرآن ثبت‌نام کرده‌اند.

9400 نفر سهمیه لرستان در طرح ملی حفظ قرآن/6 هزار ثبت‌نام کرده‌اند

تقی دریکوند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای طرح ملی حفظ قرآن، گفت: سهمیه لرستان در طرح ملی حفظ قرآن 9 هزار و چهارصد نفر است که تاکنون شش هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به این‌که مهلت نام‌نویسی جهت شرکت در این طرح ملی قرآنی اول اسفندماه امسال است، افزود: آزمون کتبی مربوط به طرح ملی حفظ قرآن هم‌زمان با سراسر کشور 19 اسفندماه امسال برگزار می‏‌شود.
دریکوند با بیان این‌که آزمون ملی حفظ قرآن ویژه عموم مردم در سنین مختلف برگزار می‌‏شود، اضافه کرد: طرح ملی 1452 که مربوط به تربیت حافظان قرآن است با محوریت حفظ جزء 30 قرآن با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‏‌شود که در این راستا قرار است یک‌شنبه، 18 آذرماه جاری یک جلسه توجیهی با حضور روسای قرآنی ادارات مذکور به میزبانی اوقاف لرستان برگزار شود.

انتهای پیام

captcha