جشن ولادت «پیامبر مهربانی‌ها» در شیراز كجا برویم
کد خبر: 3766656
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

جشن ولادت «پیامبر مهربانی‌ها» در شیراز كجا برویم

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز از برگزاری جشن ولادت پیامبر مکرم اسلام‌(ص) و امام جعفر صادق‌(ع) در حرم ۱۳ امامزاده شاخص این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 3 آذرماه گفت: گفت: هم‌زمان با هفته وحدت، امامزادگان شاخص شهر شیراز میزبان جشن‌های میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) است.
وی افزود: در حرم امامزاده سیدعلاءالدین حسین(ع) مراسم جشنی امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام رضوی اردکانی و با حضور مداحان اهل‌بیت و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
حسینی بیان كرد: در این روز، حرم مطهر امامزاده علی‌بن حمزه‌(ع) نیز بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالانوار و مداحی راسخ مقدم از مردم پذیرایی می‌کند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز ادامه داد: قدمگاه حضرت اباالفضل(ع) نیز در این ساعات با سخنرانی حجت‌الاسلام تجرد و مداحی ستایش میزبان این برنامه روحانی است.
وی بیان كرد: بقعه شاه داعی الله(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام کیخا و مداحی حاج رضا رودکی، امامزاده سید تاج‌الدین غریب(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام خادم و مداحی جعفر دهقان، امامزاده سید محمد(ع) قصرالدشت با میزبانی حجت‌الاسلام دانش و مداحی کاردان و امامزاده سید صادق(ع) مهدی‌آباد با سخنرانی حجت‌الاسلام خلیلی و مداحی علی صفایی و سلیمی نیز برگزارکننده این جشن‌ها در روز سوم مردادماه هستند.
وی ادامه داد: دیگر برنامه‌های این روز و بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده محمد (ع) پودنک، امامزاده شمس‌الدین (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه برگزار می‌شود، ضمن اینکه در این روز و در محل امامزاده سید حسین (ع) دروازه اصفهان جشن ویژه بانوان از ساعت 15 تا 17 برنامه‌ریزی‌شده است.
حسینی همچنین گفت: در روز چهارم آبان ماه و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز امامزاده محمد(ع) ده پیاله و امامزاده محمد(ع) پودنک نیز از عموم مردم در جشن هفته وحدت و میلاد امام جعفر صادق (ع) پذیرایی می‌کنند.
انتهای پیام

captcha