وقف مشاركتی قرآنی؛ گامی ارزنده در ترویج فرهنگ قرآن
کد خبر: 3761974
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

وقف مشاركتی قرآنی؛ گامی ارزنده در ترویج فرهنگ قرآن

گروه اجتماعی ـ مدیركل اوقاف فارس با اشاره به اجرای طرح وقف مشاركتی قرآنی در مدارس فارس گفت: وقف مشارکتی قرآنی می‌تواند گامی ارزنده در ترویج فرهنگ قرآن در جامعه باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز دهه وقف، نشست مدیران اوقاف و آموزش و پرورش فارس امروز، 15 آبان‌ماه برگزار شد كه در این جلسه با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی اجتماعی و مسئولان قرآنی اوقاف فارس دو طرف به بیان دیدگاه‌های خود در مورد همکاری‌های دوجانبه پرداختند.
مهم‌ترین موضوع این جلسه، تبادل‌نظر پیرامون وقف مشارکتی قرآنی بود و حاضران در جلسه با بیان اهمیت این وقف برای ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان و خانواده‌ها، مسائل مرتبط موردبررسی قرار گرفت.
حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در این نشست با بیان اینكه این اداره‌کل برنامه‌های قرآنی متنوعی را در طول سال اجرا می‌کند، گفت: اداره‌کل آموزش ‌و پرورش فارس نیز در بسیاری از برنامه‌های قرآنی همکاری دارد که باید از تلاش و همت آن‌ها تقدیر کرد.
وی با تصریح اینكه وقف مشارکتی قرآنی می‌تواند گامی ارزنده در ترویج فرهنگ قرآن در جامعه باشد، افزود: اوقاف فارس تا آنجایی که بتواند در ایجاد این وقف ارزشمند همکاری می‌کند.
در این جلسه علی عسكر نجفی، مدیرکل آموزش ‌و پرورش نیز گفت: اوقاف فارس به‌ غیراز این همکاری در زمینه‌های مختلف دیگری و از جمله طرح مهر تحصیلی و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و همچنین همراهی با آموزش‌ و پرورش در زمینهٔ اجارات موقوفات در اختیار نیز همراهی‌های خوبی دارند.
انتهای پیام

captcha