گردشگری سلامت؛ محور اصلی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز
کد خبر: 3761248
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

گردشگری سلامت؛ محور اصلی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

گروه اجتماعی ـ مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز خبر داد و گفت: محور اصلی این نمایشگاه گردشگری سلامت خواهد بود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری از برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز با محوریت گردشگری سلامت خبر داد و گفت‌: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه و معرفی ظرفیت های متعدد استان در حوزه گردشگری است و مسلما برپایی هدفمند آن، موجب رونق و توسعه بیش از پیش گردشگری استان خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های جدی صورت گرفته طی 2 سال گذشته در حوزه گردشگری سلامت فارس گفت: در این نمایشگاه، تیم اجرایی، برای هر سالن رویکرد مأموریت محور برنامه‌ریزی كرده است و از آنجا که موضوع گردشگری سلامت یکی از اولویت‌های اصلی گردشگری استان به شمار می‌آید، تلاش شده است تا عوامل تاثیرگذار بر توسعه گردشگری سلامت از جمله خدمات بیمارستان‌ها، ایرلاین‌ها، اقدامات معاونت صدور روادید وزارت خارجه و .... در یک سالن برای آشنایی تقاضاکنندگان و حتی عرضه‌کنندگان به صورت تخصصی به نمایش گذاشته شود.
وی با بیان دیگر اهداف نمایشگاه افزود: سالن دیگر نمایشگاه با محوریت صنایع دستی و سوغات و طراحی متفاوت در نظر گرفته شده است تا نمایندگان هر استان و شهرستان به‌صورت تخصصی، به معرفی محصولات شاخص و برند شهر خود بپردازند.
به گفته امیری، استان فارس با دارا بودن شرایط آب و هوایی چهار فصل، قابلیت پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را در هر موقعیتی از سال دارد لذا یکی دیگر از اهداف دهمین نمایشگاه گردشگری پارس، نمایش توانمندی‌های تاسیسات اقامتی به خصوص اقامتگاه‌های بوم‌گردی متنوع استان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس همچنین از حضور ویژه آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها، تأمین‌کنندگان خدمات حمل و نقل گردشگری(هوایی- ریلی- زمینی) در سطح ملی و استانی خبر داد.
وی در پایان ضمن دعوت از فعالین حوزه گردشگری بخش خصوصی و دولتی جهت حضور موثر در نمایشگاه، گفت: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به‌مدت 4 روز از 21 الی 24 آذرماه، ساعت 16 الی 22 در شهر شیراز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha