اعمال محدویت‌های ترافیکی در محورهای خراسان‌شمالی
کد خبر: 3760543
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
در روزهای پایانی ماه صفر؛

اعمال محدویت‌های ترافیکی در محورهای خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی - رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی گفت: همزمان با ایام رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

اعمال محدویت‌های ترافیکی در محورهای خراسان‌شمالی

سرهنگ علیرضا حسین زاده، رئیس پلیس راه استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: به منظور مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان، تردد انواع کامیون و تریلر، به جز در موارد حمل مواد سوختی و فاسد شدنی، از 15 تا 18 آبان ماه ممنوع خواهد بود.

وی افزود: خودروهای یاد شده از ساعت 14 تا 22 روز ۱۵ آبان ماه در مسیر فاروج - شیروان - بجنورد و بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس اجازه تردد ندارند.

حسین زاده افزود: ممنوعیت تردد این خودروها در تاریخ های 16، 17 و 18 آبان ماه از ساعت 7 تا 22 در مسیرهای مزبور ممنوع خواهد بود.

وی یادآورشد: همجواری استان خراسان شمالی با مشهدالرضا سبب شده تا همه ساله در ایام مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) شاهد تردد بالای زائران پیاده و سواره از محور های مواصلاتی این استان باشیم.

رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی گفت: در این راستا پلیس راه استان برای تسهیل در روند عبور و مرور و امنیت و راحتی تردد زائران پیاده حرم رضوی در این ایام محدودیت های ترافیکی را اعمال می کند.

وی عنوان کرد: پلیس از مردم و زائران امام هشتم (ع) انتظار دارد تا با رعایت این محدودیت ها پلیس را در خدمت رسانی مطلوب و بهتر به زوار علی بن موسی الرضا(ع) یاری کنند.

انتهای پیام.

captcha