برگزاری کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین حسینی کرمانشاه
کد خبر: 3756816
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

برگزاری کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین حسینی کرمانشاه

گروه اجتماعی- کمیته فرهنگی ــ آموزشی ستاد اربعین حسینی کرمانشاه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

برگزاری کمیته فرهنگی – آموزشی ستاد اربعین حسینی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین حسینی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه صبح امروز، 25 مهرماه با حضور نمایندگان ادارات اوقاف و امور خیریه، ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، عتبات عالیات، فرمانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شهرداری و شورای شهر برگزار شد.
مواردی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی توسط ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی بود.
در این راستا ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی، مساجد و حسینیه‌ها در مسیر کربلا از استان کرمانشاه تا مهران را برای آماده‌سازی و تجهیز شناسایی کرده‌ و در این مسیر 100 حسینیه و مسجد در مسیر کرمانشاه به مهران از کنگاور تا اسلام‌آبادغرب قرار دارد.
همچنین فایل احادیث و روایات در اختیار شهرداری توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد تا مطابق با این روایات بنرهای مرتبط با اربعین در سطح شهر نصب شود.
براساس هماهنگی‌های لازم در این جلسه در موکب‌ها به ویژه موکب‌های بزرگ مبلغ و مبلغه برای پاسخگویی به شبهات زائران اربعین حضور خواهند داشت.
15 هزار ادعیه ویژه زائران اربعین توزیع می‌شود. شهرداری هم نسبت به تبلیغات و ساماندهی محیطی اربعین اقدام و باید متناسب با شهر کرمانشاه جلوه داشته باشد.
در این جلسه هماهنگی مراسم تجمع اربعین انجام و این مراسم در مسجد معتضدی و میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha