تشریح فعالیت کمیته بانوان فرهنگی اربعین ‌در کرمانشاه
کد خبر: 3754722
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

تشریح فعالیت کمیته بانوان فرهنگی اربعین ‌در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری دومین جلسه هماهنگی کمیته بانوان فرهنگی ـآموزشی اربعین استان خبر داد و به تشریح فعالیت‌های آن پرداخت.

تشریح فعالیت کمیته بانوان فرهنگی اربعین استان کرمانشاه

افسانه تیرانداز، مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تشریح فعالیت‌های کمیته بانوان فرهنگی ـ آموزشی اربعین استان کرمانشاه از برگزاری دومین جلسه هماهنگی این کمیته در استان خبر داد و گفت: این جلسه صبح فردا، 19 مهرماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور اعضاء جمعیت بانوان استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: یکشنبه، 22 مهرماه نیز جلسه‌ای با حضور اعضاء کمیته بانوان فرهنگی ـ آموزشی اربعین استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و تمامی فعالیت‌های محوری در این جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.
تیرانداز اظهار کرد: از جمله اهداف برگزاری این جلسات برنامه‌ریزی، هماهنگی و مدیریت راهبردی برنامه‌های اربعین است.
مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اعضاء کارگروه در استان متشکل از کارگروه بانوان نماینده ادارات، بسیج اساتید و طلاب بانوان استان، مسئول امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه، مشاور امور بانوان صدا و سیما، مسئول بسیج جامعه بانوان، امور بانوان بسیج دانشجویی، امور بانوان شهرداری کرمانشاه، امور بانوان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امور بانوان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و مسئول امور بانوان در مدیریت حوزه‌ علمیه استان کرمانشاه است.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های این ستاد، افزود: برنامه‌های این ستاد تعامل مستمر با ستاد اربعین استان به ویژه در بحث ارائه آموزش‌های لازم درخصوص حجاب و عفاف است.
تیرانداز تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های محوری این ستاد آموزش‌های لازم درخصوص احترام به قوانین و مقررات مردم عراق، ارائه آموزش به جهت ارتقاء کیفیت و رعایت آداب زیارت و استفاده از فرصت اربعین به منظور تقریب مذاهب اسلامی است.
مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان به اطلاع‌رسانی و مشارکت در برگزاری سوگواره عبرات و طرح نائب شهدا و تشویق بانوان به احترام در راستای زیارت گروهی و کاروانی اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha