برپایی مسابقات قرآن كاركنان و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش در فارس
کد خبر: 3754392
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

برپایی مسابقات قرآن كاركنان و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسابقات قرآن ویژه كاركنان كادر و خانواده‌های مركز آموزش علوم و فنون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد عقیدتی ـ سیاسی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مسابقات قرآن خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش سربازان و كاركنان كادر و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات سربازان وظیفه در روز پنجشنبه، 12 مهرماه جاری در مركز آموزش علوم و فنون برگزار شد و مسابقات كاركنان كادر و خانواده‌های آنان نیز پنج‌شنبه، 19 مهرماه جاری برگزار خواهد شد.
رضایی با بیان اینكه این مسابقات داخلی است و هر سه ماه یك‌بار در مركز آموزش علوم و فنون ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در حقیقت آزمون پایان دوره افرادی هستند كه در كلاس‌های آموزش حفظ قرآن شركت كرده‌اند كه به كسانی كه در این مسابقات پذیرفته شوند، هدایای نقدی اهدا خواهد شد.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی مركز آموزش علوم و فنون با تصریح اینكه این مسابقات از یك جزء ویژه قرآن‌آموزان هر بخش برگزار می‌شود، گفت: كسانی كه در این آزمون پذیرفته شوند می‌توانند در كلاس‌های آموزش حفظ جزء بالاتر شركت كنند.
وی از مشاركت قریب 100 نفر در مسابقات این هفته خبر داد و گفت: به‌منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در كشور، كلاس‌های آموزش حفظ قرآن در رده‌های مختلف یگان‌های نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.
رضایی در پایان یادآور شد:‌ طرح این مسابقات و آزمون هر سه ماه یك بار به‌منظور ارتقای سطح محفوظات حافظان قرآن نیروی زمینی ارتش در مركز آموزش علوم و فنون اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha