دشمن‌شناسی و مبارزه با توطئه‌های دشمن؛ اولویت جدی ملت ایران در تمامی عرصه‌ها
کد خبر: 3753896
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

دشمن‌شناسی و مبارزه با توطئه‌های دشمن؛ اولویت جدی ملت ایران در تمامی عرصه‌ها

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز ایران نقش عمده‌ای را در تحولات و معادلات جهان ایفا می‌کند، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که اولویت جدی ملت ایران در تمام عرصه‌های مختلف دشمن‌شناسی و مبارزه با توطئه‌های دشمنان است.

 مردم ایران اسلامی باوجود همه تهدیدات همچنان به اهداف انقلاب پایبندند

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی، امام‌جمعه شهرستان تاکستان روز گذشته، 15 مهرماه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا خار چشمی در چشم دشمنان بوده است و همواره در تلاش برای زانو در آورده این نظام بودند ولی به لطف خدا انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام به پیروزی رسید و در ادامه به دست خلف صالح ایشان دستاوردهای بزرگی را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و انقلابی با تکیه‌ بر ایمان به خدا و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی را به قله‌های افتخار رسانده‌اند.
امام‌جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروز به برکت ایثار جوانان و خون هزاران شهید ‌میان کشورهای منطقه ایران اسلامی جزیره امن و ثبات است، چراکه استکبار جهانی در ۳۸ سال گذشته با توطئه، تحریم و تهدید همواره در تلاش برای مقابله با ایران اسلامی بوده ولی تاکنون موفق نشده است.
آیت‌الله اسلامی بیان کرد: مردم ایران اسلامی علی‌رغم وجود برخی مشکلات در جامعه که باید رفع شود نشان دادند که با همه فشارها و تهدیدات هنوز به اهداف انقلاب پایبند و علاقه‌مند هستند.
وی تصریح کرد: امروز ایران نقش عمده‌ای را در تحولات و معادلات جهان ایفا می‌کند و این نقش بزرگ ناشی از استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که اولویت جدی ملت ایران در تمام عرصه‌های مختلف دشمن‌شناسی و مبارزه با توطئه‌های دشمنان است.
امام‌جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: تهدید رؤسای جمهور آمریکا در طول انقلاب اسلامی و در برهه‌های مختلف معلول ترس آن‌ها از عظمت ملت ایران است و همه دنیا شاهد هستند که چگونه در اجتماع باشکوه بسیجیان پاسخ دندان‌شکنی به تهدید و اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا دادند.

انتهای پیام

captcha