راه‌اندازی شبکه نامه‌رسانان دوستدار کتاب در شیراز
کد خبر: 3753577
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

راه‌اندازی شبکه نامه‌رسانان دوستدار کتاب در شیراز

گروه فرهنگی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه‌اندازی شبكه نامه‌رسانان دوستدار كتاب در شیراز به‌مناسبت روز جهانی پست خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 15 مهرماه از اجرای ویژه برنامه‌ای در حوزه کتاب و کتابخوانی به‌مناسبت ١٧ مهر، روز جهانی پست خبر داد و گفت: به این مناسبت، شبکه نامه‌رسانان دوستدار کتاب شیراز راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: شهر شیراز برای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران گام‌های مؤثری برداشته که در این مسیر بسترسازی برای ترویج مطالعه در اقشار اجتماع و صنوف مختلف را مد نظر قرار داده است.
سهرابی اظهار كرد:: «شبکه نامه‌رسانان دوستدار کتاب شیراز» در آستانه روز جهانی پست ١٦ مهرماه در این شهر اعلام موجودیت می‌کند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس افزود: بر اساس این طرح با حضور اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران اداره کل پست استان فارس، ٥ تن از نامه‌رسانان فرهنگ‌ور شیراز به‌صورت نمادین به عضویت این شبکه در می‌آیند.
سهرابی در تشریح این برنامه گفت: در اولین گام از برنامه‌های « شبکه نامه‌رسانان دوستدار کتاب شیراز»، ٥٠٠ عنوان کتاب به‌صورت رایگان به همراه محموله‌های پستی این شهر، به منازل شیرازی‌ها ارسال می‌شود.
وی افزود: کتاب‌های اهدایی به شهروندان شیرازی همگی از آثار شاخص نویسندگان استان فارس هستند که ممهور به عبارت و نماد «شبکه نامه‌رسانان دوستدار کتاب شیراز» و شعار «نامه‌رسانان شیراز، حامی کتاب و کتابخوانی» هستند.
سهرابی با بیان اینکه این طرح توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره‌کل پست فارس و دبیرخانه ستاد هماهنگی جشنواره پایتخت کتاب ایران در استان فارس گفت: افتتاح شبکه نامه‌رسانان دوستدار کتاب شیراز روز ١٦ مهرماه ساعت ١٢:٣٠ در سالن اجتماعات اداره‌کل پست استان فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha