نمایش اقتدار بسیجیان البرزی در مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی
کد خبر: 3752482
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

نمایش اقتدار بسیجیان البرزی در مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی

گروه اجتماعی - رئیس روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: ۱۵ هزار بسیجی این استان در رزمایش اقتدار عاشورایی ورزشگاه آزادی تهران شرکت می‌کنند.

نمایش اقتدار بسیجیان البرزی در مرحله سوم رزمایش اقتدارعاشورایی

سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این رزمایش در ادامه مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) دو ‌که از یک ماه پیش در استان البرز آغاز شده، برگزار می‌شود.
وی افزود: مرحله نخست این رزمایش به صورت مشترک در روز نهم شهریورماه و مرحله دوم آن نیز به صورت اردوهای جهادی از دوازدهم تا سی و یکم شهریورماه سال جاری در البرز شد.
عبدالملکی گفت: مرحله سوم رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) دو صبح فردا پنجشبنه نیز با حضور یکصد هزار تن از بسیجیان استان البرز، شهرستان‌های استان تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش نشان دادن آمادگی نیروهای بسیجی برای حفاظت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
رئیس روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اضافه کرد: اعزام بسیجیان برای حضور در این رزمایش از امشب برای ایجاد هماهنگی بین نیروها در مقرهای مورد نظر آغاز می‌شود و صبح فردا در ورزشگاه آزادی گردهم می‌آیند.
انتهای پیام

captcha