تشدید برخورد با کم‌فروشان و محتکران در لرستان
کد خبر: 3751938
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

تشدید برخورد با کم‌فروشان و محتکران در لرستان

گروه اجتماعی ـ معاون استانداری لرستان با تأکید بر تشدید بازرسی و برخورد با کم‌فروشان و محتکران در لرستان، اظهار کرد: بازرسان در کنار بازرسی بر قیمت به وزن اقلام نیز توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه کم‌فروشی برخورد قاطع صورت گیرد.

 

تشدید برخورد با کم‌فروشان و محتکران در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، گودرز امیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان، ظهر امروز دوشنبه نهم مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آنچه برای ما اهمیت دارد مشکلات موجود بازار و راهکارها است، ادامه داد: وظایف محوله دستگاه‌ها مشخص شود و اگر نیاز به همکاری سایر دستگاها وجود دارد تعامل بیشتر صورت گیرد.
وی با تاکید بر ارائه راهکارهای تامین کالای اساسی و تنظیم بازار، تصریح کرد: جلوگیری از احتکار و فساد توسط سوء استفاده کنندگان ضرورت دارد.
امیری با ذکر این مطلب که بازرسی در کنار برخورد قاطع با متخلفین و محتکران و کم‌فروشان روی ارائه راهکارهای آسیب‌شناسی تنظیم بازار تمرکز کند، اضافه کرد: برنامه‌های تنظیم و تامین بازار توسط اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی شود
وی با تاکید بر رسیدگی و توجه به کم فروشی‌ها و وزن کالاها در کنار سایر تخلفات، اضافه کرد: برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار به منظور مبارزه با جنگ روانی است.
امیری گفت: اعدا و ارقامی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود باید مرجعیت داشته باشد کمااینکه اگر رسانه‌هایی دست به کاری می‌زنند که باعث به هم ریختن تعادل بازار می‌شود پیگیری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی، معترضین به حمل و نقل و محتکرین و احتکارکنندگان کالا، افزود: اگر کسی در انبار شخصی سه بار احتکار کند آن فرد به جرم اخلال در نظام تولید بازداشت خواهد شد.

انتهای پیام

captcha